Ben jij ook bij de volgende training Vraaggericht coachen?
Vraaggericht coachen. Hoe doe je dat? En hoe zorgt dit ervoor dat werknemers regie nemen over hun ontwikkeling en doelen? Een enthousiaste groep deelnemers kreeg tijdens de eerste sessie van de training Vraaggericht coachen antwoord op deze vragen. Wil jij deze training ook volgen? Lees de ervaringen en schrijf je in!
Of je nu werkbegeleider, coach, arbeidsbemiddelaar of consulent bent; deze training gaat over JOU! Je leert vanuit welk mensbeeld jij communiceert en jij je cliënt/werknemer ondersteunt en welk effect dit heeft. Geen techniek of truc, maar je leert te kijken naar en te reflecteren op jezelf met als resultaat:
- dat je je ervan bewust bent vanuit welk mensbeeld je coacht en welk effect dit heeft op de eigen verantwoordelijkheid van de cliënt/werknemer.
- dat je in staat bent om op basis van wederkerigheid verbinding te maken met de cliënt/werkgever.
- dat je de regie over en de verantwoordelijkheid voor het leerproces en de ontwikkeling kunt laten bij de cliënt/werkgever.
Ervaring van deelnemers
Werknemers van de Gemeente Amsterdam, Tomingroep, WAA Groep, AM Match, Westrom, Diamant-Groep en Werkzaak Rivierenland volgden de training. Volgens hen was de training een ‘mooie aanscherping op datgeen wat belangrijk is om scherp op te blijven (bejegening/type vragen)’, laat het zien dat je ook op andere manieren gesprekken kan voeren’, ‘dat je je mensbeeld en vaardigheden kan aanpassen om anderen in beweging te krijgen’ en is de training een ‘interessante gelegenheid om met andee collega’s te sparren over de communicatie met en mogelijkheden van werknemers in de SW’.
Kom naar de volgende training
Wil jij dit zelf ervaren? Op 30 september is de volgende training Vraaggericht coachen. Lees hier meer over de training en schrijf je in!