Toppers van 2025

Met de Toppercampagne zet SBCM werknemers in het zonnetje die het afgelopen jaar hard gewerkt hebben om iets nieuws te leren. Hieronder vind je hun persoonlijke verhalen. Lees de verhalen en laat je inspireren om ook te investeren in ontwikkeling.

Toppers van de maand
Gert-Jan Luis van Den Haag Werkt
Gert-Jan Luis is het levende bewijs dat je met nieuwsgierigheid, doorzettingsvermogen en leergierigheid ver kunt komen. In twee jaar tijd groeide hij van werknemer interieuronderhoud naar een onmisbare kracht op de IT-afdeling van Den Haag Werkt. Zijn verhaal laat zien wat er mogelijk is wanneer je blijft ontwikkelen.
Wat is de Toppercampagne?
Elk jaar organiseert SBCM de Toppercampagne om een extra impuls te geven aan leven lang ontwikkelen in de sector. Toppers zijn werknemers die met doorzettingsvermogen nieuwe dingen hebben geleerd. Denk aan beter leren lezen en schrijven, omgaan met de computer, vakkennis of algemene werknemersvaardigheden. Door deze toppers een podium te geven, zijn zij een voorbeeld voor anderen.